castígate

blog del 1r ESO E de l'IES Ramon Llull

Hola, soy Judit

Hola, me llamo Judit, tengo 12 años. Nací en Mallorca, vivo con mi padre y mis dos hermanos algunos dias y algunos dias con mi madre y mis dos hermanos. Vengo del Eugenio Lopéz, las asignaturas que más me gustan son un poco todas en general. Mis hobbies son jugar al volley y tocar la bateria. En mi tiempo libre me gusta leer y entrenar.

El día de fin de curso

El día de fin de curso

25 Octubre 2009 - Posted by | Uncategorized

5 comentaris »

  1. Judit:

    Me duu un munt de records, me encanta que agis elegit aquesta foto, quins records…
    molt més fort… nanananananana molt més fort…barabababa.
    anyor molt s’escola, els amics tambè i las profesores…
    I les classes, els grups…
    La veritat es que o anyor tot.
    Aiiii… que me posaré a plorar un altre vegada …
    Esper que mos trobem més vegades, tots juns.
    I les profesores…

    Comentari per mealemany | 26 Octubre 2009 | Resposta

  2. Muy bien Judit me gusta tu comentario.

    Comentari per india16 | 25 Octubre 2009 | Resposta

  3. Se llama:”sigues fort”.

    Comentari per guillemfurio | 25 Octubre 2009 | Resposta

  4. Una que decía todo el rato “sigues fort… nanananana, molt mes fort… nanananana” ya te imajinas como sigue ¿no?

    Comentari per tatidt | 25 Octubre 2009 | Resposta

  5. Esta muy bien Judit.
    ¿Que canción bailabais?

    Comentari per peptoni97 | 25 Octubre 2009 | Resposta


Deixa un comentari

