castígate

blog del 1r ESO E de l'IES Ramon Llull

Caresse sur l’océan

Caresse sur l’océan
Porte l’oiseau si léger
Revenant des terres enneigées
Air éphémère de l’hiver
Au loin ton écho s’éloigne
Châteaux en Espagne
Vire au vent tournoie déploie tes ailes
Dans l’aube grise du levant
Trouve un chemin vers l’arc-en-ciel
Se découvrira le printemps

Caresse sur l’océan
Pose l’oiseau si léger
Sur la pierre d’une île immergée
Air éphémère de l’hiver
Enfin ton souffle s’éloigne
Loin dans les montagnes
Vire au vent tournoie déploie tes ailes
Dans l’aube grise du levant
Trouve un chemin vers l’arc-en-ciel
Se découvrira le printemps
Calme sur l’océan.

Anuncis

13 Novembre 2009 - Posted by | lenguas, música

15 comentaris »

  1. O també pots curtar els cujons.

    Comentari per 1esoiesramonlull | 15 Novembre 2009 | Resposta

  2. Aquesta cançó m’agrada molt, i trop que heu fan molt perquè jo no crec que pugui arribar a aquesta veu, és molt difícil, bé amb practica s’hi pot arribar.

    Comentari per peptoni97 | 15 Novembre 2009 | Resposta

  3. Aquests nins i nines canten molt bé en francés.

    Comentari per 1alejandro | 15 Novembre 2009 | Resposta

  4. Cabten super bé aquests nois i noies i en frances.

    Comentari per llorensete | 15 Novembre 2009 | Resposta

  5. M’agrada molt la cançó. Els nois i les noies que canten, canten molt bé!

    Comentari per jlny7288 | 15 Novembre 2009 | Resposta

  6. Aquesta cançó m’agrada molt. Tenc es cd.
    M’agrada que ens ensenyeu els idiomes amb música perquè resulta molt divertit!Gràcies!

    Comentari per aina | 14 Novembre 2009 | Resposta

  7. La canço es molt bona, m’encanta per la veu que tenen tots es increïble.

    Comentari per xisco1997 | 14 Novembre 2009 | Resposta

  8. Realment aquesta cançó una vegada que la has aprés no es tan difícil i em recordo en el cor infantil una vegada que la vam cantar i no sabíem ni que lletra cantàvem… ja ja ja XD

    Comentari per tatidt | 14 Novembre 2009 | Resposta

  9. Jo em referia al nin no al director.

    Gracies philline.xd

    Comentari per 1esoiesramonlull | 14 Novembre 2009 | Resposta

  10. M’agrada molt la cançó i m’agradaria saber-la, i Carlos el teu comentari sobra.

    Comentari per philline | 13 Novembre 2009 | Resposta

  11. M´ha agradat molt aquesta cançó i m agradaria saber-la.

    Comentari per india16 | 13 Novembre 2009 | Resposta

  12. No crec que un dels millors directors de orquestra a nivell mundial sigui un flipat.

    Comentari per guillemfurio | 13 Novembre 2009 | Resposta

  13. Al nin que està cantant segur que es un flipat.

    Comentari per 1esoiesramonlull | 13 Novembre 2009 | Resposta

  14. La cançò està bé, a mi me a agradat, la canço xd

    Comentari per 1esoiesramonlull | 13 Novembre 2009 | Resposta

  15. M’agrada molt aquest video i sa cançó ja ni te cont. M’agradaría molt sabre cantar tan bé.

    Comentari per andrea199762 | 13 Novembre 2009 | Resposta


Deixa un comentari

