castígate

blog del 1r ESO E de l'IES Ramon Llull

LLUM A LA SEU

Bon dia, criatures. Dilluns passat, entre moltes altres coses, vàrem comentar que cada dia 11 del mes onze i cada dia 2 del mes dos, a la catedral de Mallorca, si no està ennigulat, s’hi pot observar un fenòmen lluminós extraordinari: la claror del Sol atravessa tot el temple i, des de la rosassa major, il·lumina la de l’altre extrem, formant un 8 perfecte. Admiraru les fotografies adjuntes.

Recordau que la vida és un somni. I que la formació del plural segueix unes normes que cal estudiar.

Anuncis

18 Novembre 2009 - Posted by | Uncategorized

23 comentaris »

  1. Deu meu aquesta imatge es especatcular ben de bó que la vegués en persona

    Comentari per pepelujo | 30 Novembre 2009 | Resposta

  2. M’encanta tots els colors i sobretot pel el vuit de colors.

    Comentari per xisco1997 | 19 Novembre 2009 | Resposta

  3. La combinació de colors es perfecta!

    Comentari per mealemany | 19 Novembre 2009 | Resposta

  4. A jo me agradaria anar algun dia amb s’Institut a veure aquesta maravella de la naturalesa. Quina pena que es fasi aquest fenomen només dues vegades a l’any!
    Aquest dibuix fa perfectament un 8!
    És impresionant!

    Comentari per mealemany | 19 Novembre 2009 | Resposta

  5. Perdó, a la Seu.

    Comentari per llorensete | 19 Novembre 2009 | Resposta

  6. Jo vaig veure per les noticies d’IB3 que va passar això a la catedral, és molt bonic.

    Comentari per llorensete | 19 Novembre 2009 | Resposta

  7. a mi m’agradaria moltisim anar-hi seria precios!!=)

    Comentari per jhoannacorrea | 19 Novembre 2009 | Resposta

  8. Quina preciositat!!
    Es una pena que nomes sigui cada dos anys, crec que valdra la pena anar el próxim any .

    Comentari per 144lala | 19 Novembre 2009 | Resposta

  9. I això solament dues vegades a l’any… Quina pena perdrese-ho però encara ho puc mirar el próxim 2 del 2 u l’11 de l’11

    Comentari per tatidt | 19 Novembre 2009 | Resposta

  10. A mi m’agradaria anar-hi. Deu ser molt bonic, jo he vist la finestra, pero no he vist mai quan la llum la travessa.

    Comentari per zandalie | 18 Novembre 2009 | Resposta

  11. Jo no he anat mai, si anasim sería molt més bonic mirara-lo
    tu mateix.

    Comentari per 1esoiesramonlull | 18 Novembre 2009 | Resposta

  12. La catedral, cuan látravesa el Sol és molt bonica.

    Comentari per 1alejandro | 18 Novembre 2009 | Resposta

  13. Què fenòmen lluminós tan impressionant! El pròxim any aniré a veure aquest fenòmen tan extraordinari.

    Comentari per jlny7288 | 18 Novembre 2009 | Resposta

  14. A mi m´agraden molts el jocs de llum a aquests llocs tan oscurs, els arquitectes que ho fan deuen ser experts al seu camp de treball. ps:Bernat, has posat publicitat de l´obra de Calderón de la Barca?

    Comentari per gabriel384 | 18 Novembre 2009 | Resposta

  15. Jo no sabia res d’aquest esdeveniment tan especial, però ara que ho sé m’agrada molt i intentaré anar a veure-ho. És preciós.

    Comentari per claudiapg | 18 Novembre 2009 | Resposta

  16. Deu deser molt bonic beure aixó, però no crec que pugui anar el 2 de febrer perqué hi ha institut i els meus pares treballen.

    Comentari per juanmiguel97 | 18 Novembre 2009 | Resposta

  17. Jo ja sabia que es produis aquest fenòmen tan estrany, ja que hi vaig assistir quan era petit. Pareix que han contratat a uns pintors. Esque és tan perfecte…

    Comentari per angelblanch | 18 Novembre 2009 | Resposta

  18. Jo ja ho sabia, però encare no he tengut la oportunitat de poder-ho apreciar.

    Comentari per juditell | 18 Novembre 2009 | Resposta

  19. Aixô ens ho vares dir el dia de l’excursió devora la catedtral, que cada dia 11 del mes 11 i cada dia 2 del mes 2 passa això, que la llum del Sol passa per dins de la catedral deixant l’estampa de la rossasa

    Comentari per miguelinramonllull | 18 Novembre 2009 | Resposta

  20. Jo no sabia que uns determinats dies passava això tan espectacular, m’agradaria anar-hi, pareix que esta fet aposta amb un focus.

    Comentari per aina | 18 Novembre 2009 | Resposta

  21. Segurament va ser espectacular la llum jo si m’hen recordo aniré a veure la Seu.

    Comentari per pepe1997 | 18 Novembre 2009 | Resposta

  22. Deu ser súper interesant veure com els raigs del Sol atrevessen la catedral i es veu per l’altre costat. M’gradaria veura-la un dia.

    Comentari per andrea199762 | 18 Novembre 2009 | Resposta

  23. Si és vera jo ho vaig veure per l’IB3 que ho retransmitien, i em va agradar molt, va ser impresionant.

    Comentari per peptoni97 | 18 Novembre 2009 | Resposta


Deixa un comentari

