castígate

blog del 1r ESO E de l'IES Ramon Llull

EXCURSIÓ AL PORT DEL CANONGE

Dimarts anirem d’excursió des d’Esporles fins a Banyalbufar, passant pel Port del Canonge. Caminarem quilòmetres entre la mar i la serra de Tramuntana, en un paratge únic. Aprendrem a gaudir de la natura amb companyia dels companys. Un bon excursionista no deixa rastre per on passa. Pensau a dur calçat adequat i roba impermeable i d’abric. Un bon berenar: per exemple, els fruits secs aporten moltes calories amb poc pes a la motxilla. Aigua, res de begudes carbòniques que tenen gas i poden provocar flat. Els calcetins, de cotó blanc. I moltes ganes de passar-s’ho bé.

19 Desembre 2009 - Posted by | Uncategorized

10 comentaris »

  1. Quina llàstima que s´ha hagut de suspendre la sortida, perquè jo tenia moltes ganes d´anr-hi.

    Comentari per india16 | 21 Desembre 2009 | Resposta

  2. Crec que serà unes d’aquestes escurcions, en les que cau cualcú per un precipici… Emocionants XD
    Estic segur de que ens ho passarem molt bé!

    Comentari per angelblanch | 20 Desembre 2009 | Resposta

  3. Moltes ganes de pasar-lo bé no faltaran, pero de caminar….. xD es broma jo crec que tots tenim ganes de anar almenys jo.

    Comentari per pepelujo | 20 Desembre 2009 | Resposta

  4. Bernat, me he adonat que els meus companys i jo volen botar-nos el dilluns i anar directament a l’excursió. Tots estam molt impacients i tenim ganes d’anar-hi, també perquè començarà Nadal d’aqui res. Si plou, estarem ben enxopats, el calçat estarà ple de fang i els calcetins blancs no sé de quin color seran, esperem que no plogui.

    Comentari per claudiapg | 20 Desembre 2009 | Resposta

  5. Jo no he anat mai, solament amb veure les fotos, ja estic impacient.

    Comentari per 1esoiesramonlull | 20 Desembre 2009 | Resposta

  6. Jo ja hi he anat a n’aquesta excursió, però més igual repetirla perquè hem va agradar molt.

    Comentari per peptoni xD | 20 Desembre 2009 | Resposta

  7. Me fa moltes ganas anar d’esxcursió, sobretot perquè anam a nes port des canonge. Es un lloc preciós, jo pas es estius allà a casa dels meus padrins.

    Comentari per juditell | 19 Desembre 2009 | Resposta

  8. Estic impacient per anar a la escursió i contemplar el mar infinit.Però tendrem de caminar molt i això no m’agrada molt però bueno per un dia.Quins profesors vendran?.A quina hora acava la escursió?.Segur que el port del canonge és molt guapo.ESTIC IMPACIENT!!!!!!!!!!!

    Comentari per pepe1997 | 19 Desembre 2009 | Resposta

  9. Bernat, jo ja havia preparat uns calcetins de colorins ( rosa, blau, verd, negre, però no blancs…) Llavonces m’hauré de posar uns altres. Es broma.

    Comentari per andrea199762 | 19 Desembre 2009 | Resposta

  10. Tinc ganes de que arribi el dimarts per anar-hi d’excursió, i també per que el altre dia serà dimecres, un dia abans d’anar-hi de vacances de Nadal.

    Comentari per zandalie | 19 Desembre 2009 | Resposta


Deixa un comentari

